Ricky Rissolles

Tjampoer delight

Kumpulan 27 Nov 2011

Vandaag kregen we echt een dubbele traktatie. Tjampoer Delight verzorgde de muziek en Ricky Risolles trad op.
De mannen van Tjampoer Delight weten als geen ander een ongedwongen sfeer te scheppen en al gauw vulden country, rock&roll en natuurlijk krontjong muziek het knusse zaaltje in Ons Gebouw. Bij deze muziek voelden de bezoekers van de Kumpulan zich al snel thuis. Het duurde dan ook niet lang voordat de eerste mensen op de dansvloer stonden.
Het was op een gegeven moment spannend of Ricky Risolles zou komen, op de afgesproken tijd was hij er niet. Uiteindelijk, toen iedereen lekker aan het eten was (sayur lodeh met frikadel jagung) hoorden wij het gonzen: “Ricky Risolles is in da house!”
Aan het einde van de middag zorgde hij alsnog voor een zeer geslaagd optreden. Hij schetste herkenbare situaties in een grappig petjoh met veel humor en dat zorgde voor interactie met het publiek, dat vaak dubbel lag van het lachen. Ook trakteerde hij op mooie nostalgische liedjes, in het indonesisch gezongen. Met deze datum vlak voor Sinterklaas en Kerst werd deze middag een mooi kadootje, bovendien kregen alle aanwezigen een klein presentje bij het verlaten van de zaal.